روانشناسی عطر: شناخت آدم ها بر اساس عطری که می زنند

افراد مختلف را می‌توان بر اساس عطری که استفاده می‌کنند دسته‌بندی کرد. از نوع انتخاب عطر, نکات ریز و درشت بسیاری را می‌توان در مورد شخصیت آن‌ها دریافت.

عموما اولین تعاملی که بین شما و دیگران ایجاد میشود, از طریق رایحه است. این تعامل میتواند حین ورود به اتاق, ملاقات با فردی جدید و یا حتی دیدن یک نوزاد تازه متولد شده, ایجاد شود. رایحه‌ای که در هر یک از این موقعیت‌ها وجود دارد, احساسات و پیش‌‌زمینه‌های مختلفی را به شما می‌دهند.

در دنیای امروز هزاران عطر و رایحه در بازار وجود دارد اما ما در این پست تلاش کردیم تا به یک دسته‌بندی کلی برسیم. با استفاده از این مطالب می‌توانید متوجه شوید که عطر هر فرد بیانگر کدام ویژگی‌های شخصیتی است.

افراد مختلف را می‌توان بر اساس عطری که استفاده می‌کنند دسته‌بندی کرد. از نوع انتخاب عطر, نکات ریز و درشت بسیاری را می‌توان در مورد شخصیت آن‌ها دریافت.

رایحه خنک و تازه/ آبزی

عطرهای تازه و آبزی معمولا از مرکبات، آب و نت‌های سبز طبیعی تشکیل شده‌اند. به این معنی است که آنها رایحه‌های با طراوت، شاداب و پر جنب و جوشی دارند. عطرهای آبزی مبتنی بر نت‌های آبی هستند.

افرادی که طرفدار رایحه‌های مبتنی بر آبزیان هستند، روشنفکر و طبیعت‌دوست هستند. این افراد روح آزادي دارند که باعث جلب احترام دیگران میشود. آنها عموما خونسرد، آرام، کاریزماتیک و دوست داشتنی هستند. پرنس هری و گرتا تونبرگ ممکن است که از طرفداران این رایحه باشند!

فراد مختلف را می‌توان بر اساس عطری که استفاده می‌کنند دسته‌بندی کرد.

رایحه میوه‌ای

رایحه‌های میوه‌ای ممکن است تصاویری از شیرینی و طراوت را تداعی کنند, اما در واقع گفته می‌شود عموم افرادی که از این رایحه‌ها استفاده می‌کنند بسیار تحریک‌پذیر، بدبین، طعنه‌آمیز و آزاردهنده هستند! بنابراین شخصیت‌هایی مانند سایمون کاول و یا گوردون رمزی ممکن است از این رایحه خوششان بیاید!

فراد مختلف را می‌توان بر اساس عطری که استفاده می‌کنند دسته‌بندی کرد.

رایحه گل‌فام

طرفداران این رایحه بهترین کاندید برای دوستی هستند. این افراد باملاحظه هستند و با ویژگی‌هایی چون مراقبت از دیگران, آرامش و فروتنی, دیگران را به سمت خود جذب می‌کنند.  این افراد انرژی خود را از زمین می‌گیرند و تمایل زیادی برای گذراندن اوقات فراغت خود در طبیعت دارند. کیت میدلتون نمونه‌ی بارز شخصیت طرفدار این رایحه است!

فراد مختلف را می‌توان بر اساس عطری که استفاده می‌کنند دسته‌بندی کرد.

رایحه چوبی

دوستداران رایحه چوبی عموما رقابت‌طلب و جاه‌طلب هستند. آنها تمایل دارند تا در فعالیت‌های دانشگاهی یا ورزشی, برترین باشند و به عنوان شخصیت‌های کمالگرا شناخته می‌شوند. این افراد همچنین بسیار قابل اعتماد و ماجراجو هستند و علاقه زیادی به فعالیت در فضای باز دارند.

اگر می‌خواهید که به عنوان فردی موفق و عاشق ماجراجویی دیده شوید, از این رایحه استفاده کنید. افرادی چون ااما ردوکانو و استیون بارتلت از نمونه‌های این تیپ شخصیتی هستند.

فراد مختلف را می‌توان بر اساس عطری که استفاده می‌کنند دسته‌بندی کرد.

رایحه‌ی وانیل

وانیل ممکن است به ملایم بودن شهرت داشته باشد، اما وقتی صحبت از روانشناسی عطر می‌شود کاملا برعکس است. طرفداران رایحه‌های وانیلی برون‌گرا، سرگرم کننده, پر سر و صدا و عاشق و میهمانی و اماکن شلوغ هستند. آنها انرژی زیادی دارند و از بودن در جمع لذت می‌برند. ادل یکی از شخصیت‌هایی است که می‌تواند از این رایحه استفاده کند.

فراد مختلف را می‌توان بر اساس عطری که استفاده می‌کنند دسته‌بندی کرد.

سخن پایانی

شما می‌توانید با استفاده از این دسته‌بندی کلی, آدم‌های مختلف را بر اساس عطری که استفاده می‌کنند قضاوت کنید. اما به یاد داشته باشید که همیشه استثنا وجود دارد!

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا